Skånsk Oktoberfest på The Tivoli

Det har väl (förhoppningsvis) inte undgått någon att tyska Hannover 96 kommer på besök nästa vecka? Det är åter dags för en fotbollsfest på Olympia, men nu även en fest – oktoberfest – på The Tivoli!

25 oktober behöver HIF-spelarna ditt fulla stöd på läktaren.
Då visar vi Helsingborg, Sverige och Europa att vi har ett stöd värdigt de stora matcherna i Europa.
Vi SKA vinna denna matchen och stödet SKA hålla högsta Europaklass.

Därför samlar vi ALLA HIF:are på Tivoli från 15.00 för massiv uppladdning mot Hannover 96.
HIF- och Kärnanmedlemmar erbjuds Tuborg Grön för 30kr. Hamburgertallrik inkl. öl för 139kr för samtliga gäster!

18.00 samlas vi utanför Tivoli för gemensam march, då färgar vi stan röd och blå upp till Olympia!

Upplev årets största hemmamatch live och ladda upp på Tivoli med likasinnade innan match!

1 kommentar

1. Tycker att alla borde bojkotta detta med tanke på att tivoli inte välkomnat HIF supportar tidigare. Så varför bidra med våra pengar till de skit stället? Olearys har varit oss trogna ett bra tag nu och då ska även vi i HIF familjen vara olearys trogen. Jag med ett stort antal grabbar till kommer absolut inte dyka upp på tivoli. Gör du?