Tävling: Ta chansen och vinn ett par signerade fotbollsskor från Bedoya

Bedoya visar upp priset

Tävlingar är alltid trevligt att arrangera för er läsare så inför morgondagens match kör vi givetvis en tävling där en av lagets största stjärnor donerat ett par signerade fotbollsskor.

För att deltaga i tävlingen skickar ni ett mail till jimmy.fors@alltomhif.se och anger “Bedoya-Tävling” i ämnesfältet, sen vill vi att ni svarar vem som blir den sista målskytten i matchen. Som utslagningsfråga vid eventuellt flera vinnare skriver ni också vilken minut ni tror att målet kommer i. Den av alla tävlande som har gissat rätt målskytt och (om det behövs) är “närmast” rätt matchminut vinner det signerade paret fotbollsskor. (Om det mot förmodan ändå är flera vinnare kör vi en lottdragning under torsdags förmiddagen)

Tävlingen pågår fram till och med 18:00 imorgon, sen stänger vi tävlingsmöjligheterna då det är en timme till avspark.

Bedoya visar upp priset

bbl_jimmy_fors