Kan U21 ta revansch mot Elfsborg?

Förra matchen för U21 laget var precis som för A-laget en match borta mot Elfsborg. Båda HIF lagen förlorade också borta på konstgräset, men ikväll kan U21 laget ta revansch för detta hemma på Olympia.

Det är en stark trupp med många A-lagsspelare som tränaren Tobias Tuvesson har att förfoga över. Matchen börjar kl 17.00 på Olympia och det är fritt inträde så kom dit och heja fram vårt kära HIF till en revansch för gårdagen!

Fotboll, Svenska Cupen, IFK Gšteborg - Helsingborg
Ska Jordan vara den som skjuter segern till HIF ikväll?

HIF:s startelva: 1. Matt Pyzdrowski – 23. Jon Birkfeldt, 2. Carl Johansson, 29. Jesper Björkman, 4. Fredrik Widlund – 14. Lalawélé Atakora, 25. Alexander Fioretos, 6. Andreas Landgren, 20. Emmanuel Boateng – 18. Jordan Larsson, 21. Mohamed Ramadan.
Avbytare: 32. Gustav Jarl, 33. Hampus Agerström, 34. Philip Vo-Van, 35. Richard Castro, 36. Charlie Weberg, 39. Ilija Jurisic (mv).

Albin.evertsson.BBL