AOH – Podden #15 “Tramsderby”

AOH-Podden har blivit byxmyndig med sina 15 avsnitt. I dagens avsnitt diskuterar vi matchen mot Vasalund såklart. Spelidén? Känns inte ett eventuellt Allsvenskt truppbygge halvfärdigt? Lindegaards revansch. Dessutom får du över 20 minuter med Assisterande tränare Mattias Lindström. Han får svara på kritiken som finns, hans tankar om innermittfältet, Derbyt på Tisdag och varför han tyckte det var viktigt att fansen stöttade på Lördagens träning. Vi deklarerar vem av våra Patreon medlemmar som vann en signerad tröja! Våra egna tankar om varför derbyt mot Bois inte slår riktigt lika högt bland oss yngre och vad som blir viktigt inför den matchen. Det blir matigt. Det blir Svammligt. Allt blir precis som vanligt. Häng med!

Stöd oss på Patreon så vi kan fortsätta vår bevakning av världens finaste förening!