Lägg din röst på Lennartsson – nominerad till månaden tränare

210317 Helsingborgs tränare Jörgen Lennartsson under uppvärmningen inför träningsmatchen i fotboll mellan Helsingborg och Halmstad den 17 mars 2021 i Helsingborg. Foto: Christoffer Borg Mattisson / BILDBYRÅN / COP 261 / CB0072

Efter en stark augusti månad är HIF:s huvudtränare Jörgen Lennartsson nominerad till priset som månadens tränare i Superettan

Under augusti månad spelade HIF fem seriematcher. Man vann fyra av dem, varav två derbyn mot Landskrona BoIS, och spelade en oavgjord. Med 13 av 15 poäng och 7-1 i målskillnad var man det formstarkaste laget när månaden summerades.

Huvudtränare Jörgen Lennartsson är nu nominerad till månades tränare i Superettan och du kan hjälpa honom att vinna priset genom att kostnadsfritt rösta här!