AOH – Podden #23 “Lex Gigovic”

Ny AOH podd! Martin och Anthony snackar ner matchen mot J Södra. Om Brandurs (Personliga) utveckling och Anthony berättar om när topplocket gick för Lennartsson ute på Olympiafältet. Om hur liraren Acquah gör vikten av att gå upp ännu högre. Utropstecknena Widell och Kaied! Och vi tycker också synd om Assad. Apropå Öster snackar vi ännu mer Widell och därför också Hjalmar Ekdal, Stockholmsmedia, skylfönster och Gigovic. En helt naturlig koppling och diskussion med andra ord. Vi snackar lite kort om Damernas “Toppmatch” mot Lödde, Anthony får chans att Jinxa sönder damernas säsong och även hylla en mittback. Till sist: Henrik Larsson 50 år! Våra bästa minnen, myten om antagonismen mellan supportrarna men också även lite om han eventuellt helt enkelt var en för bra tränare för HIF. Anthony får även chansen att lansera en åsikt om Mellberg som han är beredd att bli hängd för. Det blir matigt, det blir off-topic, det blir gott häng!

Stöd oss på Patreon så vi kan fortsätta vår bevakning av världens finaste förening!