Allt för Di Röe – HIF startar fiktiv biljettförsäljning

Om mindre än en vecka premiärspelar HIF mot Varbergs BoIS på Olympia. På grund av myndigheternas beslut kommer matchen att spelas inför tomma läktare men ert stöd kommer vi att känna av under varje sekund av både uppladdningen och matchen. Därför startar vi den fiktiva biljettförsäljningen till framtida hemmamatcher till dess att vi nått målet på 1 907 000kr. Därefter dubblar HIF värdet i form av en biljettpott till närområdets föreningar och skolor.

Folkhälsomyndigheten och regeringen gav Allsvenskan grönt ljus för spel utan publik från och med den 14 juni. Nu är det mindre än en vecka till HIF spelar allsvensk premiär och två veckor till hemmamatchen efter det då IF Elfsborg gästar Olympia. Därför startar vi kampanjen Allt för Di Röe där vi hoppas nå vårt intäktsmål på 1 907 000kr som skulle hjälpa föreningen enormt i dagens läge.

Härtill räknas intäkterna från HIF-galan, söndagsswishen, halsduksförsäljningen, auktionerna av tavlor, insamlingen under 113-årsdagen och andra supporterinitiativ som ägt rum under de senaste veckorna. Det innebär att vi redan är uppe i 170 000 kronor. Vi välkomnar naturligtvis alla supporterinitiativ

Nu uppmanar HIF alla att bidra med det man i vanliga fall bidrar med under en match oavsett om man köper biljett, äter i sportbaren, handlar något i kiosken eller tar ett glas god dryck i Bistro1907. Vi tror på styrkan inom vår förening och på alla krafter runt klubben. Därför sätter vi inget slutdatum för kampanjen utan hoppas nå målet så snart som möjligt. Vi är enormt tacksamma för varje krona och hoppas att vi tillsammans med er når intäktsmålet.

Låt oss börja redan nu och missa inte HIF-galan som sänds imorgon, onsdag, klockan 19:07 på vår Facebook, YouTube samt på HIF.se.

Såhär kan du bidra:
Swisha valfritt belopp till 123 633 62 18 och märk med ”Di Röe”.

Gör en inbetalning till plusgiro eller bankgiro nedan och märk med ”Di Röe”
Plusgiro: 29 10 24-8
Bankgiro: 653-1511