TÄVLING: Vinn sittplatsbiljetter till premiären (AVSLUTAD)

Premiären, och invigningen av Nya Olympia, närmar sig med stormsteg. Vi har kommit över ett antal sittplatsbiljetter som söker nya ägare!

Tio biljetter – FEM vinnare! Dvs två sittplatsbiljetter var ligger i potten. För vem vill väl inte uppleva en säsongspremiär från första parkett? Dessutom på landets vackraste arena!

Det enda du behöver göra är svara, i kommentatorsfältet nedan, hur många ex av HIF-tidningen INSPEL som finns på bilden! De fem första rätta svaren belönas med vars två biljetter. Vinsterna hämtar du ut i HIF shoppen!

Lycka till!

30 kommentarer

1. Grattis Peter! Du är en av vinnarna och kan hämta ut två biljetter i Olympiashopen fram till matchdagen!

2. Grattis Ken!Du är en av vinnarna och kan hämta ut två biljetter i Olympiashopen fram till matchdagen!

3. Grattis Kalle! Du är en av vinnarna och kan hämta ut två biljetter i Olympiashopen fram till matchdagen!

4. Grattis Mattias! Du är en av vinnarna och kan hämta ut två biljetter i Olympiashopen fram till matchdagen! Dock saknar jag ditt efternamn för att kunna lämna ut dina biljetter! Återkom asap