NU kan du köpa HIF-biljetter direkt på Allt Om HIF!

En match på Olympia bjuder på känslor och upplevelser som ingen TV i världen kan återge. Doften från gräset, jublet på läktarna, domarens tvekan, ljudet från en sträckt vrist som träffar bollen – Välkommen att uppleva stämningen på en av fotbollssveriges mest anrika arenor!

Numera kommer du som Allt Om HIF-besökare aldrig vara mer än en knapptryckning ifrån att direkt kunna beställa och försäkra dig om en plats på Olympia. Vi placerar länken precis till höger under “Nästa Match”. Köper du dina biljetter via oss, stödjer du inte bara HIF utan även Allt Om HIF.
Och nu är biljetterna till vårens åtta första tävlingsmatcher är nu släppta till försäljning.

biljetterslappta
Nu går det bra att beställa biljetter även via Allt Om HIF

Enklaste sättet att försäkra sig om en plats är här: – Klicka här >>

SVENSKA CUPEN
HIF – Assyriska den 3 mars
HIF – Gefle IF den 17 mars

(Priset för biljetterna till Svenska Cupen är 50 kr för ungdom (upp till 17 år)/pensionär/studerande, och 100 kr för vuxen.)
OBS! Endast långsidorna är öppna till de här matcherna, dvs östra samt västra läktaren.Ni som har säsongskort på ståplats får välja valfri ledig plats på västra/östra läktaren.

ALLSVENSKAN
HIF – Djurgårdens IF 31/3