Landgren borta resten av säsongen

Foto: Suvad Mrkonjic / BILDBYRÅN

De negativa beskeden fortsätter att strömma ut från Olympia. I förmiddags fick vi beskedet att Pär Hansson tvingas lägga skorna på hyllan. Vid lunchtid kom nästa dråpslag när man konstaterat att Andreas Landgren råkat ut för en korsbandsskada

Den 30-årige mittfältare tvingades utgå, under den andra halvleken, i förlustmatchen mot Göteborg. Nu kommer beskedet från klubben att det rör sig om en korsbandsskada. Det är det främre korsbandet i vänster knä som är av och nu väntar en lång rehabilitering för mittfältare som, under säsongen, tillhört en av de främsta i laget.

Vi önskar Andreas ett snabbt tillfrisknande och hoppas att åter få se honom på planen när vi inleder kommande säsong

AOH drivs, sedan 2009, på ideéll basis. Vill du ge oss en applåd kan du alltid swisha en slant till 0703890866. Tack!