Klart du ska bli medlem i HIF!

Ett medlemskap i Helsingborgs IF kostar dig knappt en krona per dag för ett helt år. För 350 kronor blir du en del i den stora HIF-familjen och visar ditt stöd till vad vi skulle vilja kalla “Världens Vackraste Förening”!

Som medlem får du många olika fördelar. Men vad du får är kanske inte alltid det viktigaste. Troligtvis är de flesta sympatisörer medlemmar just för att de vill vara en del av föreningen, klubben. En del av HIF. Onekligen är det en speciell känsla av att befinna sig på Olympia och faktiskt känna sig som en del av klubben!

blimedlem

Det finns dock ett par fördelar som du som medlem får ta del utav:
– Rabatt på säsongskort.
– Förtur vid biljettinsläpp.
– Ett speciellt medlemspaket som innehåller, förutom ditt medlemskort, en medlemsbok, klisterdekal samt en pin.
– Egen medlemssida som bland annat ger dig unika skrivbordsbakgrunder, förhandsinformation, tillgång till HIF:s nyhetsbrev samt möjlighet att vara delaktig i exklusiva medlemsauktioner.
– Inbjudningar till guidade rundvandringar på Olympia och liknande events.
– Tillträde till medlemsbarer under matchdagar.
– Förmånliga priser varor från HIF:s egna medlemskollektion.
– Inbjudan till HIF:s årliga höstmöte där medlemmar får möjlighet att ställa frågor till klubbledningen.
– Rösträtt på årsmötet.

Så är du inte redan medlem, så finns det egentligen inget att tveka på eller hur?

Klicka här och ta steget redan idag;

Bli medlem i Världens Vackraste Förening!