Kick-Off 17 Mars

HIF upprepar förra årets succé genom att inleda årets fotbollssäsong med en gemensam kväll för våra trogna supportrar, partners, medlemmar och personal!

Var?
The Tivoli

När?
Torsdagen den 17/3 kl 18 – 22  (mingeltallrik serveras från 18.30).

Vad?
Mat och dryck: Enklare förtärning serveras som ingår i biljettpriset tillsammans med en läsk/ramlösa. Vin eller öl finns att köpa separat. Presentation av årets matchtröja!Presentation av 2011 års spelartrupp, träffa spelarna, Stand Up, hymnen, show med Aktiverum, signering, försäljning och andra godbitar med HIF anknytning.
Du får dessutom 100kr i rabatt vid köp av matchtröja under kvällen! Gäller en rabatt per biljett.

Hur?
Du införskaffar din biljett på Intersport Väla eller i Olympia Shopen (onsdagar 12.30-18.00) eller på Sweet & Tender (Himmelriksgränden 6 i city mer info här)
 Priset är 195kr och biljetterna går att köpa från och med den 16/2.

OBS! Begränsat antal biljetter, först till kvarn!
(När du köper din biljett kommer du att bli ombedd att visa upp ditt medlemskort i HIF eller i supporterklubbarna Kärnan/ HIF-Vännerna.)