”Hjälp oss att välkomna Granen”

I Augusti återvänder en av VMs främsta spelare till Olympia och nu vill ett gäng HIFare ha er hjälp att hylla honom med ett rejält tifo!

Den 2:e augusti är det Andreas Granqvist första match på Olympia. Där är ett gäng HIFare som anser att kung Granen, vår hemvändare och just nu en av Sveriges största spelare måste välkomnas med ett vackert läktararrangemang, tifo. Tyvärr så la förra tifo-gruppen ner innan denna säsongen så nu är vi några HIFare som under vår fritid/semester kommer att arbeta med ett tifo. Det tar väldigt lång tid och materialet kostar mycket.

Vi kommer behöva all hjälp vi kan få med bidrag från er andra HIFare för att kunna få ihop detta. Alla bidrar är välkomna!

Vi har fått hjälp av Supporterklubben Kärnan att hantera det ni bidrar. Swisha till deras nummer: 123 264 85 17 ange ”tifo”.

Är det så att du är väldigt intresserad av tifo och har erfarenhet sen tidigare samt möjlighet att hjälpa till under juli så skicka ett PM till Kärnan

Stort tack alla HIFare för er hjälp! Nu välkomnar vi kung Granen på bästa sätt!

Med vänlig hälsning, Jonas Andersson