HIF – Ljungskile webbsänds

Foto: Samone Falkman

Matchen på lördag i Svenska Cupen spelas som bekant på Färs & Frosta Arena i Höör. Nu kan även de som inte kan ta sig dit se matchen.

Se HIF även på webben.
Foto: Samone Falkman

Förra veckan gick HIF ut med att man tillsammans med Nobina bjuder 250 medlemmar på bussresa till Höör för att få så mycket publik till  matchen som möjligt. det är först till kvarn som gäller och sista anmälningsdag är den 27e februari. Anmälan görs till SLO Alexander Ström på epostadress as@hif.se.

I dag framkom det även att man kommer att sända matchen på webben. Allt för att så många som möjligt ska kunna se Helsingborgs IF när de tar sig an Ljunskile på lördag. HIF meddelar via sin hemsida att det kommer bli en fulländad sändning med tre kameror, repriser och kommentator. HIF påpekar att man bör ha en väl fungerande internetuppkoppling för bästa upplevelse.

Kostnaden för att se sändningen är 79 kr. Om man väljer att betala via sms så är kostnaden 89 kr.

Mer information hittar ni på HIF.se

Björn Velander BBL