Halsduk på mot Levante!

Sista hemmamatchen för säsongen och vintertid – då ska halsduken vara på!

Inte bara supportrar på 36:an och 37:an ska ha på sig den – vår förhoppning är att stora delar av Olympia väljer att ta med halsduken, hålla upp den när “På gator röda och blå” spelas och hoppa och vifta med den som ni själva vill…

Kvittar om det är en Kärnan- HIF- eller Raggeline-halsduk – huvudsaken är att den tas med! Retromodellen är enkel och grann, likaså finns det de vita med rödblåa ränder som också verkar populära. Det finns ett par riktigt snygga att välja mellan. Bara ett tips om ni inte redan har.

Vi ska försöka fixa några schyssta priser på halsdukar så att ni som mot förmodan inte skaffat er en får ytterligare anledning att göra det. Med tanke på den korta varseln kanske inte det är möjligt, men vi försöker så får vi se hur det går!

Full uppslutning mot Levante ska det vara, förresten! Nej, säsongen har inte gått som vi trott och poängtappen i slutminuterna har varit otäckt tunga… Men – nu krävs det att vi visar spelarna vad vi vill åstadkomma med klubben. HIF är och ska även i fortsättningen vara ett topplag och publiken SKA även i fortsättningen vara en av Sveriges trognaste!

”HIF – vi tar det nästa år!” – KÄRNAN