Hallå där Adi Nalic…

…20-årig mittfältsgeneral, i Landskrona BoIS, som kommer till Olympia på söndag

Vad tycker du om er säsong så här långt?

Jag tycker att vi har spelat en väldigt bra fotboll och varit det spelförande laget i de flesta matcherna. Tyvärr har vi inte fått med oss det poängen vi förtjänat och som vi själva önskat.

Vad tycker du ni har gjort bra och vad har ni gjort sämre?

Jag tycker vi har haft en väldigt bra total fotboll, med mycket bollinnehav och bra lagspel, spetsat med bra individuella prestationer.

Vi har däremot släppt in lite för enkla mål emellanåt.

Vad tycker du om din egen säsong?

Säsongen såhär långt så känner jag att jag har tagit stora steg i min utveckling och bidragit till att göra Landskrona BoIS bättre

Om du ser till den resterande delen av säsongen, hur ser du på den?

Vi vet om att vi är ett bra lag och att vi har en bra kapacitet i truppen. Jag tror att vi kommer ta många poäng och fortsätta med den fina fotbollen vi har spelat.

Vilken koll har du på HIF?

Har ingen större koll på HIF.

Vilken spelare i Bois bör vi hålla ett extra öga på?

Tycker att man ska hålla ett öga på allihopa, vi är ett duktig lag som har bra individuella kvalitéer.

Vad tror du matchen slutar?

Seger, 1-2 till Landskrona BoIS!

Det talas om storpublik på söndag men fortfarande finns det biljetter kvar och du når dessa via länken ovan

Givetvis har vi, i samarbete med NordicBet, plockat fram en fin AOH-special till derbyt. Här tror vi på HIF-ledning både i paus och vid full tid. Klicka på bilden för att komma till spelet