AOH-tipset “Vi har feeling för Stoke som har spelat upp sig på senare tid”

Veckans kupong består i huvudsak av matcher från FA-cupen och från AOHs sida så erbjuder vi nu ett andelsspel baserat på tre helgarderingar och sju halvgarderingar. 13 andelar finns i potten så här är det först till kvarn som gäller…

13 matcher – 13 andelar! Nu lanserar vi AOH-tipset med fokus på att kamma hem storkovan! Hänger ni på?

Slottet Spel i Helsingborg tillhör landets främsta spelbutiker sett till inspelade pengar. Jens och gänget har även legat bakom Svenska Spels ”butiker” på Olympia. När vi nu drar igång AOH-tipset så var valet av partner självklart. Och det bästa av allt – ni kan hänga på!
Varje fredag kommer vi presentera en preliminär rad med möjlighet att säkra en egen andel. Allt du behöver göra är att registrera dig på Svenska Spel och kliva in via denna länken för att komma till vårt alldeles egna spel.

I veckans rad (obs preliminär fram till spelstopp) har vi valt att fokusera på tre matcher:

Southampton-Tottenham 1X2
Vad händer med Tottenham? Med den truppen borde de kunna prestera bättre. Dessutom managerbyte, iofs till Mourinho som kanske inte är till det bättre…I ligan har Tottenham endast mäktat med att vinna 9 av 24 matcher precis som Southampton. I dagsläget känns Southampton hetare och med Danny Ings i målform kan de mycket väl vinna, men lossnar det för Tottenham vet vi deras kapacitet. Tänk på att det är FA-cupen och eventuellt kan det bli en del rotation vilket gör att detta känns som en given helgardering.

Burnley-Norwich 1X
Burnley går från klarhet till klarhet och har slagit både Leicester och United senaste veckan. Det känns som om formen är på uppåtgående. Frågan är om vi ska ha den säker men vi tycker vi har både bättre och roligare spikar och med 1x känns det heltäckt.

Stoke-Swansea 1
Vi har feeling för Stoke som har spelat upp sig på senare tid. Och till det oddset och den procenten tycker vi det är en riktigt intressant spik. Dessutom har Swansea svajat betänklig på bortaplan på senare tid. Vi kör och går för 1:an

Med andra ord så ser den preliminära raden ut såhär:

Varje andel kostar 293:- och för att komma till spelet så går du in via denna länken och där hittar du AOH-tipset med Slottet Spel. Spelet släpps varje fredag mellan klockan 7 och 8 och för att delta krävs att du är registrerad som kund hos Svenska Spel

Slottet Spel bevakar samtliga matcher fram till spelstopp och baserat på den ev information som framkommer så kan något eller några tecken ändras. Dock utgår vi initialt från ursprungsraden med tre helgarderingar och sju halvgarderingar