Älgjakten är över

Efter drygt tjugo år stängs inom kort hemsidan ner och Supporterklubben Raggeline går i graven.

Man vill framföra ett tack till alla inblandade för tjugo fina år. Man hoppas och tror att supporterkulturen kring HIF fortsätter att växa sig stark och att laget får det stöd de förtjänar. Grundaren Sören Thögersen hälsar:
– Som grundare och ordförande i nästan alla år har jag upplevt enormt mycket saker kring Raggeline och HIF. Och vill återigen tacka er alla för en kul tid tillsammans, lite trist bara att slutet blev som det blev. Vad gäller fadderbarnet så fullföljer vi vårt åtagande och vår container finns kvar, ifall det skulle växa fram en ny förening i samma anda.

AOH vill också passa på att tacka för denna tid och det arbete som lagts ner från samtliga inblandade. En supporterförening kräver många timmars jobb varje vecka. Dessutom är det ett jobb som utförs helt ideellt, något som tycks komma i skymundan i vissa diskussioner.

1 kommentar